Sol ;/

Nyss hemkommen från älvsbyn sitter man här och är lite smått deppad. Jobbar nämligen imorron, dock min sista lördag -men utan Lisa, Hur ska jag överleva? Inte nog med att Lisa inte jobbar, väderprognosen visar SOL, en STOR ÄCKLIG SOL. Bara för att jag varit ledig i två dar nu och jobbar en lördag. Fy tusan för vädret. HATA.

Har dock varit en bra kväll i älvsbyn tycker jag. Grymt taggad inför tejp nu. Ska bli riktigt roligt.
Synd bara att jag ska jobba imorron och att jag inte kunde stanna, på grund av att jag kommer få på tok för lite av min nödvändiga sömn. Åter igen - hata jobbet.

Äh, jag tjänar inget på att sitta och hata mitt jobb, jag måste lika mycket fara och jobba imorron.
Hoppas ni får en bättre lördag än mig.
Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback