Uppdatering mitt i veckan.

Efter en hel sommar med jobb börjar man bli sisådär proffs på att kolla väder och veta när man ska vara inne, när man ska vara ute och när man ska ha med sig badkläder. Egentligen hatar jag att kolla vädret, men gör det i alla fall, bara för att vara inställd på hur man kommer må morronen därpå. Imorse tillexempel var jag ganska glad, men visste att senare skulle jag bli riktigt depp, vilket jag blev också, eftersom att molnen som var på himlen när jag vaknade imorse helt plötsligt försvann. N E J ! Men de kom tillbaka efter ett tag - när jag slutade och då blev det ännu hemskare. För då skulle jag nämligen sola, men inte fick jag det.
aja, en allmän deppdag idag. Kanske bra att göra bort den mitt i veckan, eftersom att en helt underbar helg står framför oss.

Idag gjorde jag och lisa (de enda tjejerna på jobbet) uppror mot några killar som enbart legat och sovit i sex veckor och det kändes riktigt bra faktiskt. Vi vägrade gå ut i vagnarna och det verkade vår handledare tycka var bra, så han skickade ut killarna istället. Så vi fick märka om rullar istället, vilket inte är självmordsframkallande. Sen när vi gjort det, efter typ en halv timma, fick vi sova resten av dagen. SKÖNT. hehe. Så det är så det känns att slappa på jobbet? ;) hehe.
Nu är det endast två dagar kvar av denna jobbvecka, sen jobbar jag tre dagar till, ledig två, jobbar en, ledig fyra, jobbar tre och sen slutar jag. Den sista onsdagen kommer vara den lyckligaste dagen på hela sommarn, det lovar jag er :D

Idag slog årets upplaga av Piteå Dansar Och Ler upp sina slitna portar. Känns riktigt roligt och spännande. Jag tror besämt att det är första gången jag faktiskt längtar till pdol och det är ju faktiskt roligt.
På fredag drar det igång på riktigt för mig, med festfest. HÅKAN ska det lyssnas på och öltälten ska besökas. Weei, vad roligt. Träffa massa trevligt folk ska det också göras, hoppas på en speciell person. haha.
Sen på lördagen ska det pressas i solen, eftersom att jag råkas veta att det kommer vara sol då. Finns risk för att jag inte kommer må så prima bra, men en dag i solen klarar jag alltid. En vecka i Rhodos gick ju hur bra som helst XD
På kvällen blir det partyparty igen för hela slanten. På tapeten finns MAGNUS UGGLA och då ska vi hoppa, dansa, sjunga och vara allmänt lyckliga.
Åh, fyy nog ska jag ha roligt. Helgen drar igång lite smått för mig imorron med en nykter kväll med kompisarna. Bara underbart alltså.
Vi har en helt underbar helg att se framemot så låt oss leva i nuet och njuta av livet, tack!

Spelade match mot div.4 nyss. spelade lika och det gick ganska bra för mig ;P hihi^^. fast bara ganska. 2-2 blev resultatet. roligtroligt ;D

Nu blir det först och främst jobb imorron och på fredag och sen drar partyt igång på riktigt.
Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback