Ensam

Har minst sagt haft en skön kväll. Bara tagit det lungt och gjort det som fallit mig in.
Kom hem från jobbet vid halv fyra, tack kära Inger som kom och hämtade mig i Öjebyn. Det SPÖregnade nämligen, plus att det gick värdens åska. Blää, så hon ringde och sa att jag skulle cykla till ICA. Sagt och gjort. Sen kom denna underbara människa och hämtade mig. Hon är GULD.
När jag kom hem gick jag över till Tove, vi håller nämligen på med en liten hemlighet ;) imorron får ni veta. Jag var där ett tag, men den vart jag så depp att jag gick hem. Har ingen aning om varför :s När jag kom hem fixade jag lite middag och sen for jag ut och cyklade med Inger, trevligt :D Vi cyklade 2,3 mil. Duktiga :P PÅ vägen hem inhandlade jag det godaste som finns, nämligen annanas ;P weei.
Så nu sitter jag här, har nyss snackat med Hanna, har ätit upp annansen och det svider MASSOR på tungan. Blir inte äta nå mer idag kan jag säga, men smarrigt var det ;D
Ska alldeles snart sova, det är ett väldigt tomt hus jag bor i just nu. Längtar faktiskt efter min familj lite granna, fast bara lite :D haha.

Snart är det helg och det är en väldigt jobbig helg jag har framför mig.
Planerna är:

Fredag: Emelie fyller 18 Jobba på dagen, sen snabbt hem, göra sig lite vacker och sen iväg till skogs och ha 18 års fest för Emelie som fyller hela 18 år ;D
Lördag: Vakna tidigt för att ta sig till Havs, där ska vi se beachvolleyboll, sola och bli brun :D Vid fyra är det fika hos Emelie. Mumma ;P Sen på kvällen är det två saker, både Victor och Svenne har partaj :P Hos Victor är det 18 års kalas och hos Svenne är det poolparty. Har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag ska göra. Blir lite svårt, men på natten blire i alla fall utgång, jag kör ;D
Söndag: Förhoppningsvis sol. Alltså sola och senare på kvällen har jag fotbollsträning och lite sånt. Skulle hellre spela volleyboll. Men icke det. Det blir fotboll ist ;s

Aja, det är mina planer.
Ha en bra kväll.
NU måste jag ringa Josefina innan hon blir butter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback