Va hände?

Alltså, vad tusan skulle jag göra utan Lisa på jobbet. Det måste vara hon som dag in och dag ut räddar dagarna på jobbet. Det finns vissa människor på jobbet som verkligen går en på nerverna och som jag verkligen bara har lust att slå till vissa gånger, men tack Lisa för att du valde detta jobb istället.
 
Idag har väl inte varit min favoritdag om man säger så. Först denna kärring på jobbet och sen matchen. JAG DÖR. Måste jag finnas dagar som dessa?! Ja, tydligen måste jag det. Dock orkar jag inte, menmen. Sånt får man ta. Hoppas dock på en bättre dag de andra dagarna jag har kvar, jobbar ju trots allt till himla lördag. Jag dog igen.

Just ja, skulle ju ringa josse för ett tag sen. Men glömde det i argan. Aja, får göra det nån annan dag. Är ju faktiskt landskamp i skellefteå på lördag och vi hade liksom tänkt fara dit, goode kul ändå. Fast det är ju på havs också, hm. Tror ändå landskamp låter mer lockande faktiskt :P
Tittade just ut genom fönstret och till min stora glädje regnar det. Jippi, kanske regn imorron :D

Hade bra. Hejs



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback