Do I Make You Proud

Vill bara gråta just nu, fråga mig inte varför. Är trött, har ont i huvvet och hela kroppen från luftfärden jag fick igår av en mycket äcklig människa från luleå. Hoppade upp för att ta bollen, då kommer hon och höfttacklar mig in i stolpen så jag slår hela mig, snacka om att jag blev groggy alltså. Uh, ingen träning förren matchen på tisdag.

Kom hem från jobbet för en timma sen och det är jag mycket glad över. Pallar verkligen inte jobbet. Denna sommar var ju upplagd till att bli den bästa sommaren nånsin, vilket jag för tillfället starkt tvivlar på. denna sommar kommer bestå av:
- Jobb
- Jobb
- Jobb
- Tejp
- Jobb
- Spanskar.
Ska dock försöka få spanskarna att försvinna från mitt liv. Orkar inte både jobba hela sommarn och ta hand om nån äcklig spansk tre dagar INNAN skolan börjar. Får väl dra på med nåt som att jag är utomlands igen eller nåt sånt. Allt för att slippa.

Snart helg - ÖVERLYCKLIG.
Helgen kommer mest troligt spenderas med Josse på fredag och säkert med josse igen på lördag framför fotbollen. GRYMT KUL.

Jag vet inte riktigt vad som fick mig att börja sakna min kusinmaria idag. Längtar efter henne gör jag grymt mycket. Var så roligt när hon var här i augusti. Längtar tills jag kommer ner till henne, ska bli äckligt roligt. :D

Nähä, kanske dags att göra nåt annat? :)
Hade bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback