Flyg lilla fjäril flyg

Uh, efter två dagar på kappa är jag helt slut. Jag förstår inte riktigt varför jag tog på mig jobbet som tåglastare från första början, kanske var det pengarna som lockade. Ja, kanske, kanske inte. En sak vet jag då och det var då att jag inte hade förväntat mig att jobba 11 veckor i rad, vilket med andra ord är HELA sommarlovet. JAG DÖR. Ska dock flörta lite med hajn gubben och säga att jag endast vill jobba nio veckor, som vi från början pratade om. Får se hur jag gör. pallar verkligen inte 11 veckor. känns dock underbart att ha med Lisa där, vet inte riktigt vad jag skulle ha gjort utan henne.

Kom precis hem från Emelie. Vi har varit ett gäng människor där och kikat fotboll. Tack Zlatan för det där underbara målet. Känns bra att sverige lyckades knipa tre poäng - mot de regerande europamästarna. Det gjorde de bra. Hade dock lovat de på jobbet att hoppa i älven om sverige vann. Hm, vi får se hur det blir med den saken. Ska i alla fall se till att jag smiter undan. Kanske låser in mig på toa en hel dag. Håller tummarna på att de har glömt bort det. hehe.

Från det ena till det andra så sitter jag just nu och längtar tillbaka till Rhodos. Tempen visar endast fyra grader här och dagen visar 10 juni. Vart tusan försvann sommarn. nånstans på vägen eller? Snön har fallit lite smått också. I juni? Vem har sagt att vintern ska vara hela året. äh, pallar inte. Vill tillbaka till paradiset. Antar dock att Rhodos bara är ett minne blott, något som aldrig mer kommer upplevas, endast minnas.

Äh, kanske dags att somna nu. Ska ju faktiskt upp klockan sex, kommer aldirg palla. För jag får ont i fötterna och över allt när jag är där. ORKAR INTE.
Nä, dags att sova känner jag, börjar bli allt för gnällig.
GODNATT

Kommentarer
Postat av: linnea

hahaha kålle, du måste bada nu :D va kul!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback