If I'd fall, would you pick me up

Jag hatar att leva i ovisshet inför framtiden. Jag vet inte längre om jag ska känna mig nöjd med mig själv eller känna skam inför vad jag kanske åstadkommit. Just i denna stund förstördes en helt okej dag för mig, just nu vill jag bara gräva ner mig i täcket och drömma mig bort från detta ställe. En resa just nu skulle verkligen inte sitta fel. Jag hatar att vara jag, jag hatar att jag alltid ska jämföra mig med alla andra, se i fall att jag KANSKE lyckats vara bättre än någon annan, vilket jag aldrig lyckas med och därför går jag alltid därifrån med svansen mellan benen. Det var ett tag sen jag skrev det, men nu är det så dags igen: Går det bli med misslyckad än vad jag är?
Förlåt.

Jag borde vila nu, men inte ens det klarar jag av. Har match mot Öjebyn och det enda jag kan tänka på är: Undra hur mycket vi kommer förlora med idag. Vi har endast vunnit två matcher i år, vilket kanske är mer än vad endel har gjort. Men för mig är det väldigt lite. Jag som är van att vinna, vart tusan tog min tur vägen? Inte ens den har jag med mig längre.

Nää, jag borde sluta skriva nu innan jag lyckas förpesta någon annans tillvaro med. Orka.

If I'd fall, would you pick me up



Lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback