Midsommar

Mitt humör kan utan tvekan svikta, med tanke på det tidigare inlägget. Ta det inte seriöst.

I nuläget sitter jag här och väntar på att klockan ska bli typ halv elva så att jag och moderjord kan dra oss till Gråträsk där allt annat folk är som vi ska vara med på midsommar. Hade dock sett framemot en midsommar med sjulnäsborna eller på guldkusten. Mina planer blev ändrade när mina föräldrar tvingade mig att följa med till Gråträsk, vilket för visso faktikst också kan bli bra, men man tvivlar faktiskt lite när vi iprincip kommer fira midsommar med en hel hög myggor, renar, älgar och BJÖRNAR. Det är nog så mycket norrbotten man bara kan komma, man längtar ju faktiskt lite tillbaka till rhodos.

Fast jag antar att jag måste göra det bästa av situatuionen, det kan ju faktiskt bli bra också : )
Nu ska jag kolla lite fotboll och sen fixa det sista, typ bränna en skiva och ta på mig kläder ;P

Ha en bra midsommar : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback