Jag kan inte rubriker

Mycket har hänt på denna korta,
men effektiva helg. Igår kväll grät jag nästan när jag skulle sova, bara för att jag inte ville att denna underbara helg skulle ta slut. egentligen vet jag inte riktigt varför den varit så underbar, men det måste så klart vara för sällskapet jag ingått i.

I fredags efter jobbet tog jag mig en liten tupplur innan jag skulle bege mig ut på äventyr. Hade cyklat hem och kände mig riktigt hurtig. Jobbet slutade för övrigt kring tio kanske, men var dock tvungen sitta ut tiden till klockan tre för att få lön. Fast vid halv två orkade vi inte längre och vi ringde k-g för att få gå, vilket vi fick. underbart ;D
Sen på kvällen var det liten bölefest hos jim, det var mycket trevligt, men mycket tröttsamt. Sen blev jag och cilla super sugna på utgång så vi ringre clas och han kom. Var dock itne mycket folk ute, så vi betalade 40 kronor för att gå på toa. sen stack vi med ola på sunes och sen klockan två åkte vi hem.

I lördags steg jag upp tidigt för att steka i solen. Gjorde det ett tag och sen ringde jag Emelie och vi drog med cykeln in till stan för att kika lite fotboll. Det blev värst lite fotboll opch för mycket stan. Aja, jag var iaf hurtig och cyklade in till stan. på kvällen var det party hos cilla, utomhus på deras strand. Det blev volleyboll, bad, lek, prat och Wii. var egentligen tänkt att vi skulle ut också, men vi tyckte att vi hade det roligare hos cilla :P

I söndags var också en tidigt morgon för att, ja gissa, sola. Hann sola till klockan tolv, sen stack vi till farmor där det blev ännu mer sol. Stekte hela dagen igår det vill säga. Sen på kvällen var det volleyboll hos svennis. Måste säga att det var en av de roligaste kvällarna på länge. Vet egentligen inte varför, men skulle tro att även här var sällskapet till stor hjälp. jag tycker verkligen om det gänget, hoppas bara att de tycker lika om mig. annars skulle det ju vara lite pinsamt, ifall att det inte gjorde det. Hoppashoppashoppas. Sen efter VB var det fotboll och spanien vann ;) jäj.

I veckan är jobbjobbjobb på schemat. shiit vad hemskt. Denna dagen har verkligen varit seg, endast för att jag vet att jag jobbar på lördag också. Jag döör. Vissa människor på jobbet står jag bara INTE ut med alltså. idag hade jag bara lust att slå till människan som stod och klagade på precis allt man gör. Denna människan tror verkligen att man är tre år eller nåt. SNÄLLA. Jag är faktiskt inte helt blåst, även fast alla tror det.
nu är det träning som gäller. Önska mig lycka till.

                                      

Kommentarer
Postat av: josseposse

Klart vi tycker det är kul när du är med! annars skulle vi inte fråga, eller hur ;)

Lycka till på träningen söto!!!! <3

Postat av: svennis

kul att du också love the evening :D jag tyckte att det var svinskoj! självklart tkr vi att det är kul att du kommer och är med!! :D

2008-06-30 @ 22:16:45
Postat av: Anonym

jaa, det är ju jättekul när du är med! har man mkt att sratta åt, men också mkt att skratta med ;) hihi <3

2008-07-03 @ 18:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback