Rhodos 2008

Sitter just nu och längtar tillbaka till Rhodos. Det är helt himla sjukt hur roligt man kan ha det. Och det är helt sjukt hur underbart lycklig man kan känna sig med rätt kompisars sällskap. JAG ÄLSKAR DET.
Min vecka i Rhodos måste vara en av de bästa i mitt liv, på många olika sätt. Gjorde saker jag aldrig trodde jag skulle göra, skrattade, tjoade, badade, skrek och var allmänt överlycklig. Där finns liksom ingen vardag, endast massor med bad, sol, fest och framför allt LYCKA. Solen sken varenda dag och det gör ju verkligen att man genast känner sig ännu gladare. Vissa dagar var värmen helt outhärdlig, men det gick i alla fall, man ska ju liksom inte klaga. Vi träffade massor med nya vänner, som jag just nu sitter och saknar.
Jag fick även gång på gång bekräftelse på att det finns vissa som tycker att jag är vacker, till och med fanns det en som tyckte att jag var den mest perfekta tjejen han någonsin träffat. Jag tackar. Denna människa blev som besatt av mig och kom gång på gång och påminde mig om hur vacker han tyckte att jag var, tillslut blev jag så less att jag sa att jag hade pojkvän och då fortsatte han bara med att min "pojkvän" ska vara lycklig över att ha mig. Haha, tjenare. Killarna slet i mitt blonda hår och ville kramas och pussas hela tiden.
Musik som boten anna, hero, sommartider och massa andra svenska låtar spelades på de pubar vi var på, detta gjorde det ännu roligare. Dock får våran rhodos låt bli greklands bidrag till ESC, eftersom att det var den de spelade mest.
Det som gjorde Rhodos ännu bättre var att typ alla var svenskar och extremt trevliga. Jag trodde aldrig att vi skulle möta så många svenskar som vi gjorde., men shiit.
Och många mötte vi, inte bara svenskar utan även USA, Norge, Danmark och Holländare och fyy vad alla var trevliga. TA MIG TILLBAKA, SNÄLLA.

Vi gjorde även mycket mer i Rhodos, men det var nog detta som gjorde det ännu bättre. Rhodos är verkligen ett ställe jag skulle kunna tänka mig att åka till igen, jag älskar det.

Nu är det dags för mig att fara ut och cykla.
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback