Är det inte underbart?

Så har man blivit blondin förklarad av sin mor och far idag och jag hurrar....eller så inte. Pappa bara skrattar åt mig och mamma ger mig blicken som visar hur blåst jag är. Men och?! Fast om jag tänker efter så var jag nog ganska blåst idag när pappa berättade en sak som verkligen inte är nåt som är sant. men aja, sprolla. Jag är blond och det har jag min kära sandra att skylla på. Det är hon som fått mig att vara så lättlurad, jag är för mycket med henne. Men vet du, jag bryr mig faktiskt inte. För sandra är min bästsandris och är att bli blondinförklarad den enda uppoffringen jag måste göra för att få vara med henne, då tar jag den risken ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på bästa Magnus Uggla, är otroligt taggad för helgen. Hoppas på en grym helg då både Hanna och Sanna fyller 18 bast. Känns helt klart super att någon mer än mig och cilla blir 18, börjar bli lite tråkigt att bara vara två om jag ska vara ärlig :P hehe. Det tycker nog cilla också.
Mitt humör är klart på topp idag och jag hoppas på att det fortsätter. Är inte livet underbart så säg?!

På fredag fyller Sanna år och det ska vi fira med att gå ut, GRYMT vad roligt ;D
På Lördag är det fest för sanna och agneta, weeei. Snacka om att jag längtar alltså. Är grymt taggad idag.
På söndag fyller Hanna år, ååh så roligt :D
GRATTIS till er båda liksom ;)

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och det är svårt.
Men livet är bra idag och det är jag glad för.
Min syster fyller år på torsdag och jag har äntligen funnit en present till henne ; )
Även till sanna har jag köpt present, eller jag och sandra har gjort det ;D

För att förstöra lite så måste jag berätta att ledbanden i andra foten mest troligt är pajj nu. NU är det bara att börja om från början igen. Jag vet vad jag har framför mig, fem månader TILL med rehab. Jippi, jag jublar..........INTE.
Imorron är det derbydags igen och även detta äckliga derby missar jag. Weei, jag är verkligen gjord för handboll, eller så inte. Aja, bara bita ihop och komma igen nästa år.

Nu ska jag sova och sen vakna imorron :P
Hade fint :D


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack Elina! :D

2008-03-05 @ 17:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback