Det här är slutet på resan och början på en ny

Jag har kommit på mig själv, jag har äntligen, ÄNTLIGEN slutat tänka och jag är bara så lycklig över det.

Okej, bara en sista tanke.
Ibland önskar jag att det aldrig hade hänt, allt skulle ha varit så mycket enklare då. Om jag bara hade hållt mig i styr och lyssat på rösten inom mig som sa NEJ. Men samtidigt var det som att jag, själv Elina, sa JA. Men ändå, varför lyssnade jag inte på rösten, fast hade jag gjort det skulle jag nog ha ångrat mig.
Så egentligen var det nog bra att jag gjorde som jag gjorde, annars skulle jag nog som sagt ångrat mig.

Aja, livet leker som vanligt. Fast i morse skulle jag helst sjunkigt genom jorden. Vi hade INGET vatten i morse och därför kunde jag inte heller duscha. UH, så hemskt äckligt det var alltså. Ja trodde att jag skulle dö liksom. haha.

NU ska jag plugga, har prov imorron ;S

Hejs

Jag undrar om jag nånsin ska nyktra till med dig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback