K L A N T

Det känns som att jag är den mest klantiga människan i hela världen. När något för en gångsskull vänder till det bättre är det precis som att det inte får vara bra och jag klantar mig igen.
Klart som tusan att det ska vara jätte halkigt om dagarna nu, enbart för att jag ska kunna göra mig illa igen, gång på gång så att jag inte ska kunna spela fotboll. Blir jag nå irriterad......eller?
I helgen svullnade min fot ner (det tog två hemska veckor) och det var frid och fröjd. Det höll verkligen på att gå om och fotbollen kändes endast en vecka bort, eftersom att det är först då som jag får börja träna igen, då de tror att sprickan läkt. MEN så idag är det så klart SUPER halkigt ute och jag slår upp foten igen. Den är nu lika stor som den var från början och jag kan inte längre ta på mig mina skor.
Jag har som tur, om man säger så. Ibland hatar jag att vara jag, men nu för det mesta tycker jag om det :D
Men jag har som tänkt på en sak, skulle jag inte vara så här klantig skulle det ju inte vara jag. Eller hur? ;P

Aja, får se till att sluta klanta mig och bli frisk. Hade tänkt fara till steppan och träna rehab idag. MEN fick inte för kära far eftersom att jag led av feber igår och så. BAJSA på det liksom. Men imorron ska jag orka mig till gymmet. Men innan det ska jag köra och sen till polisen, ska nämligen skaffa pass till våran resa som kommer närmare och närmare. hihi^^.

Helgen har varit helt underbar.
TACK :D

Nää, dags för lite läxa.
Ha ett bra liv.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att du blir lite mindre klantig så du får spela nå fotboll i sommar ;) Kan förstå att din helg var bra, så underbart trevligt för dig!
/sara


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback