Kan jag få gräva ner mig?

Jag borde sova nu, men kommer inte kunna. Är super trött, men en älskad människa har förstört min sömnro om man säger så.
Tårarna bara sprutar, varför är jag så kass? Är jag verkligen så hemskt dålig som han säger? Jag måste vara det, eftersom att dom vuxna alltid har rätt.
Men jag orkar fasen inge mer. Ska jag gräva ner mig eller, jaa jag börjar verkligen fundera på om det är det rätta. Just nu känns det som de. För att bli kallad för den dummaste jäveln i världen av någon som man innerstinne älskar, gör verkligen hur ont som helst. Och inte nog med det, det är inte bara en gång jag får höra dom äckliga orden, det är flera gånger per dag jag får höra dom. Så därför borde det vara sant också, för vuxna ljuger väl aldrig?

Nä, jag orkar inte tänka längre, borde sova, men kan inte. Hjärnan kan liksom inte slappna av.
Kan jag inte bara få lägga mig ner och vila några år, bara några i alla fall?

Ha det bra ni som får!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback