Lov, underbara lov

Jag borde egentligen vara ledsen, men jag kan inte vara det. Kanske är det bra, kanske är det dåligt, vem vet? Men jag anser att det är bra, för då kan jag liksom gå vidare utan bekymmer och det känns underbart :D



Lovet börjar verkligen lida mot sitt bittra slut. En dag kvar och sen är det tillbaka i skolbänken som gäller. Känns väl lite segt om jag ska säga det själv, men det är väl bara inse att jag nångång kommer behöva gå tillbaka dit.
Jag trodde faktiskt inte att lovet skulle bli bra, men det blev det ändå.
Gråträsk förra helgen var helt underbart. Skoter är lika med frihet som är lika med lycka som är lika med underbart :D haha. Näe, längtar till påsklovet då jag blir där en vecka. Weei ;D
Sen måndag tog jag det lungt, låg hemma och läste lite, tränade och gjorde allmänt slappa saker bara.
Tisdag for jag in till stan med sandra, emma och pillis, träffade sanna också. Filosoferade lite och hittade en ny klänning, det var mycket trevligt :D På kvällen såg jag film med tove och några till ;)
äh, orkar inte skriva mer om lovet, hade mycket trevligt hela veckan :) haha.

Igår däremot, var vi och spelade volleyboll. Det var grymt roligt till en början och sen, ja sen vart det inte så roligt längre. Klantade mig lite och gjorde illa benet. det är stort som en ballong typ. Jaa, det finns ingen som mig skulle jag tro. Men aja, jag hade roligt i alla fall. haha ;P
Sen på kvällen var det fest, jag och Linnéa satt typ inne på ett rum och spelade tvspel hela kvällen, men det var ju trots allt beroendeframkallande ;) haha.,

Idag blir det kolla på storfors träning skulle jag tro och sen ska jag kolla film ;)

Ha ett bra liv.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback