LOV

Idag fick vi lov, snacka om underbart alltså. Jag behöver verkligen några timmar extra sömn nu nästa vecka. För i helgen lär det ju inte bli speciellt mycket av det som behövs mest av allt. Men sånt får man ta, för jag ser framemot en bra helg - Hoppas jag.

Jaa, som sagt drar vi och tre familjer till upp till gråträsk och har tänkt vara där under påsk. Från början kändes det inte alls roligt, men nu när både Emelie, Tove och Cilla ska med känns det bäst.
Syrran springer omkring i huset och skriker för att jag taigt MIN väska och packat i, den hon hade planerat att använda. Men SYND för henne att jag tog den först ; ) mohaha.

Nää, nu ska jag och träna sista gången innan vi drar.
Ha ett bra liv.
Vi ses ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback