Om inte OM fanns...

Tjaa, så var det måndag igen. Känns ganska så skönt att vara tillbaka på banan ingen om jag får säga det själv. Efter en veckas ledighet börjar man vända på dygnet lite smått, vilket inte kan vara allt för bra. Det får liksom vänta till sommarn, för sommarlov blir det om bara tre veckor för mig, då drar jag till Rhodos. UNDERBART.

Nåja, fredagens bravader blev mycket lyckade. Hoppade i säng halv tre som den lyckligaste lilla ungen på jorden, om jag får säga det själv alltså. Kvällen var rolig, mycket folk, underbart väder, skratt och en vacker solnedgång ovanför älven. Ååh, kan det liksom bli bättre? Mjää, tror inte det.
Aja, alla var i alla fall mycket vackra och vissa lyckades visst hitta varandra, det var roligt^^. Tove och Sandra var ju så klart vackrast på stället ; )

På lördagen var det bara slita sig upp ur sängen tidigt, klockan tio ringde min telefon, det var min tränare som ville påminna mig om matchen. Hm, det var ju snällt. MEN jag hade faktiskt tänkt att ta mig en tjuvig sovmorron till halv elva istället. Men inte det, då var det bara att slita sig från skönsängen. Vilket kanske var bra, för jag lyckades söla så mycket att jag kom fem min försent till samlingen, men vad gör det liksom?
Matchen, hur gick den då? Hum, det var äckligt varmt, jag spelade i tjocktröja, lånkisar OCH mjukisar. Gissa hur varmt det blev. Sara, Micke och hans bror tittade också, vilket var lite pinigt, eftersom att vi även lyckades förlora. Men äh, det gick väl hyffsat för mig. Det duger liksom.
Sen var det kalas hos Tove, dock var jag väl inte den mest sociala skulle jag tro. Mycket fika och sen for jag hem för att sova. Klockan sju kom Tove över till mig och så drog vi till David för att kika lite hockey - Sverige vann ;)
Efteråt ringde Josse och då for jag till Norrfjärden. Mycket trevligt.
Kvällen avslutades klockan två.

Igår skänkte jag min själ åt fotbollen och Cilla. Såg toves match och stektes i solen. Mycket skönt. Sen gick jag på stan med Cilla och Patrik. Trevligt värre.
Sov hos henne sen också. Kom hem klockan ett igår, vaknade klockan sju idag och slutade tio. Slapp dag ;)

Sitter just nu med min älskade läxa brevid mig, får inte så mycket gjort. Men det ska bli bättre, nån dag ;P
Lyssnar på RIX också, de snackar om vad man skulle göra om man inte vore så feg och jag vet precis vad jag skulle göra. Men det är ju det där OM. Om inte om fanns vore katta hund, exempelvis. Om inte om fanns så vore jag inte så himla feg. Menmen, nu finns ju det där OM och då går det ju inte. Skickade iväg ett mail nyss, så ni som lyssnade på rix nyss fick alltså veta vad det är jag är så feg med, skickade dock ett med ett litet smeknamn ;P
Mina kompisar kan nog gissa vad det är ;P

Wellwell, ska dra mig vidare nu.
Börjar få ont i huvvet igen - ovanligt.

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback