En vecka kvar!

Mitt humör är väl inte på topp just nu om man säger så. Är så fruktansvärt less på allt, vet inte riktigt vart jag ska försvinna för tillfället.
Orkar inte riktigt längre känna mig nervärderad, mindre värdefull.  jag vet vad du tycker om mig, jag skulle helst vilja slippa höra det också. Att varje dag i ett år nu fått höra hur dålig jag är, tär verkligen på krafterna. Att varje dag få veta precis vad man gör för fel, HUR fel man är och varför det var mitt fel att vi förlorade matchen gör ont kan jag få ta och tala om. Vi pratar mycket om att jag ska få till ett bättre självförtroende, men hur FAN ska jag klara av det när jag får höra sånt. Det enda jag får är en sämre bild av mig själv. Jag orkar inte.
Ord är fan värre än slag - det lovar jag er.

Betyg är verkligen lika med ÅNGEST, på hög nivå. Har pluggat hela dagen nu, men ändå lyckas jag inte få in nåt i huvvet. Det funkar inte. jag känner verkligen att mina fina betyg från nian börjar få sig en smäll, varför lyckas jag inte lika bra som då? På den tiden hade jag liksom diciplin på mig själv och lyckades med pluggandet, jag förstår inte vart det har tagit vägen. Jag skyller på Göteborg, det blir enklast så.

Äh, kanske dags att sluta klaga och få tummen ur arslet och börja göra något?!
En PN till att börja med känns inte helt fel, sen blir det träning - SKÖNT att få nåt annat att tänka på.

Grattis till Sandra och Clas som klarade teorin idag ; )

God pluggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback