Jag ser det snöar

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var ju roligt hurra......

Få se här nu, idag har vi den 13 maj och det är väl då det nästan är sommar. Så var det va? Japp, i alla fall förut. Inte idag, för idag är det snösnorm här och det är lite deppande. För bara några veckor sen var det sommarvärme här hemma och sommarkänslorna var verkligen här, men vart försvann de? Det kom en liten åskskur och sen var värmen borta och den har då inte visat sig här än och lär väl inte göra det på ett tag heller.

Idag började jag halv tolv och slutade tolv. Känns lite onödigt att jag varit i skolan, men det var i alal fall trevligt att träffa lite folk ändå. Fick sova till klockan tio, underbart måste jag få säga. Sitter dock här nu med huvudvärk. Antar att det är mitt eget fel som aldrig kommer mig till någon optiker som kan säga om det är fel på mina ögon eller på hjärnan. Skulle gissa på att huvudvärken alltid beror på att mina ögon inte riktigt vill det jag vill...

Imorron är det onsdag och det betyder att det är två veckor kvar för mig i skolan och sen sticker jag mot varmare breddgrader. Helt underbart. 

Näpp, nu måste jag städa och sen plugga NK.
Nån som vill hitta på nåt ikväll? Om jag inte tränar det vill säga. hehe.

Hejs 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback