Jag skulle gjort så annorlunda

Vissa saker ångrar man så mycket att det gör ont. Jag vill bara slippa tänka den tanken på vad som skulle ha hänt ifall att jag gjort annorlunda. Ifall att jag skippat det jag gjorde då, ifall att jag gjort som jag egentligen hade tänkt göra, litat på min magkänsla och stängt igen öronen och gjort det jag ville. Äh, jag orkar inte tänka på det. Jag skulle ha gjort så annorlunda, om jag gick i andra skor.

Dagen började så underbart bra, trots regn och trots en lockig lugg så var mitt humör på topp. Jag kände mig liksom hur glad som helst. Men så fick jag veta detta...Äh, orka tänka ens. Fundilerar på att göra en sandra, inte tänka på nåt.
Har i alla fall tränat idag, försökt bli starkare. Hoppas på att jag lyckats.

Imorron tar jag mig en sovmorron, tycker jag är värd det efter allt slit. Sen ska jag på stan och efter det ska jag hem för att plugga och sen träna fotboll : )

Nu väntar sängen.
GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback