jag tog tag i livet och köpte mig en ny bikini

Har precis kommit hem efter en dag med moder på stan. Var mycket trevligt. Känns som att jag varit ledig hela dagen när jag slutade klockan tolv, men så är inte fallet.
Tog tag i mitt liv och köpte kläder till Rhodos, till och med en ny alldeles jätte fin bikini. Känns bra, MEN självförtroendet stiger väl kanske inte till taket när man står där framför spegeln och ska prova en på galgen vacker bikini.

Fick mig även ett efterlängtat sommarjobb idag, känns bra. Nu är sommarn räddad och det var väl för väl? Ska jobba på kappa, kanske inte världens underbaraste. Men jag kommer bli stenrik och det är väl det som är själva poängen med jobb. Eller har jag missat något kanske?

För övrigt är jag väldigt trött och ska alldeles snart plugga och kika på kläder till imorron. har nämligen lust att vara lite vacker och så, hade tänkt göra det verkligt. hehe.
Ska också träna snart, med Per. För ovanlighetensskull var det han som frågade idag hehe.

Nåja, biljetterna till i helgen är nu inhandlade, vilket känns kanoners. Nu slipper jag tänka på det mer.

Äh, vad sägs om lite svenska kanske?
jag tror det.
Ha det bra : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback