Lycklig

Jag är glad igen, weeei. Det är sjukt hur mycket vädret kan påverka alltså. Varit sol i två dagar nu och imorron ska det visst bli 25 grader. Bäst att bättra på brännan inför rhodos. Det är sjukt hur glad någon kan göra en.

Idag är det fredag, sitter på skolan just nu och väntar på att nån snäll människa ska komma förbi och hälsa på mig och säga att vi ska gå och äta eller nåt sånt. har precis haft spanska kurs prov och det kändes ändå ganska bra tycker jag. Verkligen över förväntningarna måste jag säga.
Ihelgen händer det mycket.

Ikväll ska jag och kolla på SMASK. Ska nog bli riktigt roligt tror jag.
Efter det kanske vi sticker på dans, har inte riktigt bestämt oss ännu. Men nåt trevligt blir det i alla fall. Vet inte riktigt om sandra ska sova hos mig eller inte, har inte fått något svar ännu av den tjejen.
Imorron blir det vakna tidigt, match redan klockan elva i storfors på heden. Samligt 9.45. KRYDD. Dock finns det tid över på kvällen, BRA. hehe. Senare blir det nog sticka och kika sandras och deras match, roligt roligt.
Efteråt ska jag hem, göra mig vacker, gå till Tove, käka, se Mello och sen blir det utgång. Hm, måste säga att lördagen verkligen lockar.
Söndag blir det att ta det lungt, träna lite smått och åka till farmor för morsdag. mycket trevligt måste jag säga. Har dock ingen present till lilla mor, men jag tror hon klarar sig med det gamla vanliga - snälla ungar. Vilket hon ska få även iår.

Tror och hoppas att helgen går fort, för då är det inte lika länge kvar tills på ondag då vi sticker.
Weeei, så skönt det ska bli alltså.

Näpp, nu ska jag dra mig och äta.
Ha en bra dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback