Skola

Det blev ingen bra start på dagen för mig. Vaknade 07.20 och trodde att det var söndag. Så jag fortsatte sova, till fem i åtta, då upptäckte jag att det var måndag och insåg att jag hade skola och börjar om 15 min.ooops,men det var det värt. Fick sova två timmar längre ; )

Sitter just nu på skolan och väntar på att bussen ska gå, den går om 20 min. Jag har också träning senare idag, pust. Låt mig skippa fotbollen. Tränade handboll igår och jag tror faktiskt jag börjar få upp ögonen för träningarna igen. Känns underbart.

Nåja, imorron börjar jag halv tolv och slutar tolv. Känns skönt. Tar bilen, så det innebär att jag kan sova till tio. Yes.
Fundilerar på att hyra en bra film ikväll och köpa en liten godispåse, jag åt ju faktiskt inget i helgen. hehe.
Kanske tar cykeln till öjebyn. hehe.

Well, dags att gå till bussen.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback