Smått och Gott : )

Det blev bättre framåt kvällen igår, faktiskt riktigt trevligt. Var nog lite små depp i början. Men, det blev kul : )

Idag har det varit present göra nästan hela dagen. Inte alls tråkigt. Kanske mest för Tove, som inte fått veta vad vi har gjort. Men ha, hon fyller ju faktiskt år. Så hur kul kan det vara att veta vad man ska få innan. Dock tror jag hon har sina aningar, men jag gissar på att hon tror fel.
Senare cyklade jag till sjulnäs för att umgås med Sanna som kom hem från Tunisien igår, mycket trevligt var det. Jag har faktiskt saknat henne. Vi tog bilen och hyrde en liten film, innan såg vi handboll.
Och filmen ja, den var GRYM. Hihi, kanske endast för att jag älskar kärleksfjant. Men aja, jag älskar det.
Nu sitter jag här, ska dra till sängen snart. Ska upp tidigt imorron för att cykla en mil, ska bli skönt. Behövs verkligen. Måste komma iform till matchen på lördag. hehe.
Imorron är det party ; )

Nåja, klockan har faktiskt tickat över tolv och det betyder att Toveliten fyller 18 nu.
Grattis snyggning. hoppas du får en underbar dag ;)

Nu är det sovtajm.
GodNatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback