Stekt

Jag är helt klart S T E K T nu. Efter en dag i solen känns det verkligen att man lever och att det var första soldagen för iår gör inte saken mycket sämre, men aja. Bara vänja sig, om tre dagar sticker jag till Rhodos och jag antar att det kommer bli värre då.

Sol idag, börjar likna sommar snart. Dock synd att det blir kallt så fort solen försvinner, men det är en bra början i alla fall. Jag blir så otroligt lycklig av sol och värme att det är sjukt, det är liksom likt lyckopiller eller nåt i närheten. Skolan börjar verkligen lida mot sitt slut nu och bara det gör ju att man skrattar mer.

Nej, handbollsträning snart och sen ska jag hem, börja packa och sen FÖRSÖKA sova, vilket kan bli lite svårt :P
Hmm, imorron blir det att gå skola ett tag, sen ska jag på stan, fixa håret och lite mer grejer och sen blir det säkert träning av något slag :P

NU väntar packningen och träningen :P
Hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback