the line between, wrong and right.

Uh, idag är jag trötter. Vädret är inte på topp, inte mitt humör heller. Fy bubblan. Rädda mig snälla. Men snart sticker vi ju och jag tror jag ska klara av att hålla ut tills dess.
Skulle kanske vara lättare om jag slapp en viss lärare som finns på skolan, denna människa går mig verkligen på nerverna. Men hm, det är väl sånt jag kan leva med. Jag åker ju som sagt om 20 dagar : )

Tja, vad ska man hitta på nu att skriva om. Jag ska och....dammdammdaaa....träna snart. Den som är förvånad kan ju räcka upp handen eller nåt sånt. Step in börjar bli lite utnött för min del, men va tusan. det är ju roligt. Har i alla fall bestämt mig för att köra på hårt ikväll. Träningsvärken ska göra ontontont imorron. Jag ska springa också, försöka i alla fall. Foten börjar bli värre igen, enbart för att jag plågat mig själv med fotboll hela våren. Men den som hade gissat på att jag skulle sluta med fotboll, har ju verkligen gissat felfelfel. Sport är mitt liv och när jag slutar med det - tjaa då är livet över.....typ.

Nåja, vad ska man hitta på nu då? Fundilerar på att bara lägga mig på soffan ett tag, var väldigt längesen. Har ingen speciell läxa till imorron vilket är bäst i världen. Ska väl till Clas snart och hjälpa honom med lite teori.

the piano keys are black and white,
but they sound like a million colours in your mind.


dessa ord får avsluta.

Tillsvidare
( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback