Hejja Sverige

Asking God if he could play it again..

Är lite smått deppig idag, vet inte varför, så därför hade jag inte tänkt lägga någon större energi på att reda ut varför heller. Sitter och kikar på bilder från rhodos just nu och börjar längta grymt mycket. Ska verkligen bli skönt att sticka och lämna allt bara sådär. Behöver detta lilla uppehåll från världen.

Det är stressigt just nu. Måste få bra på dessa prov som är kvar, för då får jag bra betyg. Känns jobbigt, men vad tusan, endast en vecka kvar sen får jag vila. Det känns genomlidligt.

Har grymt mycket att göra i helgen. Vet inte riktigt hur jag ska få in allt, men jag antar att det löser sig. Ska i alal fall umgås med tove en hel del och det var verkligen ett tag sen. Ska bli roligt att träffa henne igen, bara jag och hon.

Nåja, ska gå över till grannen och fixa en fläta i håret, sen ska jag äta och sen cykla iväg till Pilla. Får se om det blir så mycket cykla, men iväg ska jag i alla fall.
Semifinal i kväll i hockey. Tippade idag på skolan några från klassen. Slog vad om en tjuga. Hoppas dock att jag kommer få betala en tjuga på måndag, då jag tippade att kanada skulle vinna med 3-1.
HEJJA SVERIGE i alla fall.

Nä, nu ska jag dra.
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback