<3

Idag är det två månader sen Hanna valde att avsluta sitt liv här på jorden.
Egentligen förstår jag det fortfarande inte, men jag försöker.
Tiden rullar vidare och så måste det vara. Men tankarna kommer alltid finnas på Hanna.
Det går inte en dag utan att jag tänker på henne. Hon finns inte på jorden längre,
men hon finns i tankarna, alltid.
Jag hoppas av hela mitt hjärta att hon har det bra där hon är nu.

<3<3<3



Tja, jag vet inte riktigt

vad jag ska säga om dagen. Var extremt trött när jag vaknade och jag tror nästan att jag sov när jag kom till skolan också. Somnade i alla fall i en ormgrop och sov djupt tills Ullis kom och pratade. Det kanske var bra, för då började jag. Men det är helt sjukt hur fruktansvärt trött man kan vara alltså. Hade tre lektioner på morron och efter dessa lektioner blev jag faktiskt riktigt pigg. Hade idrott och shiit alltså vad jag skrattade. Det var riktigt roligt.
Har även sovmorgon imorron till halv ett, det tackar jag för. Kanske enda anledningen till att vakna imorron. Kanske att det är helg också, det är ju helt underbart. Måste dock plugga i helgen, samtidigt som jag måste göra tusen andra saker. Har börjat få ont i magen igen, som innan lovet. Jag blir verkligen galen på detta.

Nåja. Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer efter skolan. Träning om jag blivit frisk och sen kanske jag är en sväng med Cilla. var alldeles för längesen jag hittade på något med den tjejen. Det ska i alla fall vara extremt slappt för att jag ska orka med att göra något.
Lördagen blir dock extremt stressig. eller det beror på vad jag väljer att göra. Finns en liten risk att jag åker upp till Gråträsk enbart för att få vila och ta det lugnt en helg. Känns som att det skulle behövas.
Eller så väljer jag det andra, kanske roligare, men dock mycket mer stressigade alternativet; Hemma.
I så fall blir det nog att göra något på dagen, sen kalas hos Frida. Betyder att jag kommer behöva stressa extremt mycket från det som kommer hända på dagen (får tyvärr inte berätta vad, på söndag) till på kvällen då jag ska till Frida. Äh, jag överlever nog tror jag :)

Om man skulle ta och göra det vanliga, plugga.

Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback