Always look on the bright side of life

Rubriken får väl än en gång tala för sig själv. Och även vara svaret på en liten fundering från Sandra. Det är detta jag menar med mitt nya liv, Sandjis.
Kommer kanske inte fungera alltid, men jag ska baskemig försöka och se till att klara det.
Nu ska jag bli den där glada Elina igen som inte såg något hinder i livet.
Och så är det.



Har en hel hög med läxor som ligger så fint och väntar på mig, men för tillfället har jag ingen ork till att börja med dessa sysslor. För mig är det fredag idag, det känns så i alla fall. Skulle vara perfekt ifall att det inte bara kändes så, utan att det var det också. Men idag är inte turen på min sida, så jag får helt enkelt nöja mig med att det är onsdag.
I natt har jag inte heller sovit speciellt bra, kanske en förklaring till att jag är extra trött idag. Hade så fruktansvärt ont i halsen, magen och huvudet. Sömnen ville inte samma som jag i natt.. Men, jag har faktiskt överlevt dagen och det tycker jag är bra.
Känns dock väldigt ruttet att träningen blev inställd idag på grund av förkylning. Kändes som att jag skulle behöva mig en liten genomkörare, känner mig inte speciellt nyttig. Får tänka på att i helgen ska jag spela handboll och det gör väl saken lite bättre i alla fall.

Nu börjar det bli dags att ta fram böckerna. Ska skriva lite om Martin Luther.
Ha en bra kväll

Always look on the bright side of life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback