Bara en kväll och en dag kvar av lovet - PUST

Har väl inte gjort allt för mycket idag.
Vaknade med panik i mig för att jag kom på att läxan finns ju fortfarande kvar, min mamma förbjöd mig dock att plugga innan matchen och jag lyssnade på det. La mig istället i sängen med syster och myste med våran hund, det var skönare tror jag. Men paniken finns ju fortfarande kvar.
Hade match sen klockan ett, gick väl ganska bra för mig. Första halvleken gick bäst, bara fem insläppta och det kan väl duga. Åtta insläppta andra, inte alls lika bra. Tyvärr.
Är med på PT's hemsida. Vilken vacker bild....eller inte. 
Vi vann i alla fall och det är väl det som är huvudsaken.

Är klar med mitt svenska arbete nu, ÄNTLIGEN. Har skrivit om meningen med livet och försökt komma fram vad meningen med livet är, kom nog inte fram till något klokt tror jag.
Ikväll blir det nog häng i sjulnäs tror jag, om jag orkar. Annars är jag nog hemma och ser lite tv, äter godis och taggar för matchen imorron. Det lät också värst skönt.

Imorron har jag också match, som sagt. I Umeå, betyder alltså att jag inte kommer hinna plugga något då jag kommer vara borta hela dagen. Hm, snacka panikartat alltså. Får se till att plugga mycket nu istället. Ska ta och sätta mig med mitt NK-papper och sen försöka slappna av ett tag.
 
Allahelgonahelg - tänder extra många ljus ikväll, för alla saknade som nu finns där uppe. Tankarna går till dem.

Lev och Må

Uppdatering 23.21
Blev att jag åkte till Ida, en timma mer orkade jag inte. Är så fruktansvärt trött, det är helt sjukt. Har sett på TV med familjen och bara myst, ätit godis, så nu känner jag mig uppsvälld och trött. Har ont i hela kroppen också, alla mina blåmärken gör faktiskt riktigt ont, speciellt de på armarna (handboll, inget annat). Jag tror att det börjar bli dags för ett säng besök nu, känner mig inte värst positiv.

God Natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback