Besvikelse och stress

Ingenting blir någonsin som man tänkt sig och det är nog bara att vänja sig vid det. Var egentligen bestämt att jag och min kära moder skulle åka och se på Åsa Persson och det på fredag. Men istället sa min tränare igår på träningen att Skellefteå matchen är flyttad till nu på fredag istället. Jag fick så klart inte säga nej, så jag är tvingad att spela på fredag. Helst vill jag vara med mamma, men det verkar ju inte gå. Kvällen igår SÖG.
Inte heller ser det ut som att det kommer bli något Livskraft för mig i år. Det är fullt i Umeå, Uppsala är för långt och Älvsbyn funderar man inte ens på. Ser ut som att det kommer bli ett vanligt, tråkigt nyår hemma. Fast i och för sig skulle det faktikst kunna bli bra. Mycket beror ju liksom på inställningen.

Nåja, istället för att ha samhälls idag gick vi ut på en promenad. Våran lärare tyckte att vi såg för trötta ut, så hon sa att vi skulle gå ut och gå och hon följde med. Vi gick ett varv runt skolan och sen satt vi inne i klassrummet och bara pratade allmänt. Gode slappt och skönt.
Annars har dagen varit extremt seg. På spanskan fick alla göra omprov, även vi som klarat provet. Jag förstår inte. När jag för en gångsskull lyckas få VG+ får vi göra om det. hm, bara hoppas på att det blev lika bra denna gång.
Är fruktansvärt stressad för tillfället, så egentligen vet jag inte vad jag gör här. kanske letar anledningar till att inte börja plugga, trots att jag vet att det är det enda jag borde göra just nu.
Lördagen ser i alla fall ut att bjuda på roliga och spännande saker. Jag längtar.

Kanske dags att ta tag i livet och börja plugga nu.
Ska ju trots allt träna om...20 min.

Ha en bra kväll

Uppdat..
Prestationsångest gånger tusen för tillfället. Fick precis ett mail angående kalottkampen -09 och jag är tydligen uttagen till träningsläger inför kalott. Åh, jag måste ju verkligen vara med där. Sista chansen. Förra året var jag ju skadad. Snacka om att jag ska börja hårdträna nu.. Måste dessutom briljera på matchen mot Malmberget, eftersim att det är tydligen deras tränare som ska vara med och ta ut. HÅLL ALLA TUMMAR NI HAR FÖR MIG.
Blir Åsa Persson på fredag. Blir ingen match. YES. En sak som går vägen i alla fall. Har pluggat ända sen jag kom hem från träningen. Mitt arbete börjar bli klart. Dags att börja på NK:n. Prov på tisdag.

Kommentarer
Postat av: j.

Har du ställt dig i kö?

DEt har vi, DO IT ! ;)

2008-11-19 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback