Bland överaskningar, skrattattacker och söta barn.

Snön utanför mitt fönster håller på att försvinna igen. Jag hade glömt bort hur glad jag blir av snö...antar att jag lär få vänta ett ganska bra tag innan det kommer några riktiga mängder på besök.
Natten blev inte allt för lyckad i natt heller och det sätter verkligen sina spår. Hade hostattacker nästintill hela natten. Inte mycket sömn här inte..
Dagen har gått riktigt sakta, den har liksom smugit sig fram. Det blev mörkt redan klockan ett idag. Jag kan med säkerhet säga att den mörka tiden verkligen är på gång att komma nu.

Lisa är på besök här hemma och jag kan inte annat än att skratta så att jag får ont i magen. Det slog mig verkligen idag hur mycket jag saknat henne. När vi satt i bilen idag på väg till Svensbyn skrattade jag så mycket som jag inte gjort på evigheter. Det är roligt att ha henne hemma, mindre roligt att jag inte kommer hinna träffa henne nå mer innan hon åker. Nåja, det var roligt medan det varade. Vi var i alla fall till Svensbyn idag och hälsade på Sandra och Nora. Jag tror helt säkert att jag aldrig i hela mitt liv sett något sötare barn. Man ville liksom bara ta med henne hem. Det var mycket trevligt måste jag säga..

Ikväll blir det att mysa i Sandras lilla krypin. Vi ska se Idol.
Imorron sticker jag söderut, mot sundsvall. Blir borta till söndag kväll.
Skönt...

Ha en bra kväll och en bra helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback