Bland presidentval och läxor

Dagen har för det mesta präglats av Amerikanskt presidentval. Vilket visst är ganska intressant och jag tycker att det är rätt så bra att Obama vann. Har inte sovit många minuter i natt. Bland annat på grund av det då pågående valet. Det var valvaka på tv och jag var visst tvungen att kika på den. Jag förstår egentligen inte hur jag har kunnat bli så intresserad av detta med politik, men det är rätt så intressand faktiskt. Kanske är det så att man blir hjärntvättad på samhälls?

Nu ska jag återgå till pluggandet. Skriver kanske sen.

Hanna - Två månader imorron. Helt ofattbart.

Kommentarer
Postat av: Kusse

ABOOOOO! Har du färgat håret??!?! Unge! DU får inte komma o hälsa på om du inte är blond :P hahha, näemen du vet ju vad jag sagt. Du är så himla fin som blond. Man blir ju grå å tråkig om man är mörk om man är naturligt blond. faktiskt! :P

2008-11-05 @ 20:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback