En helt underbar helg går mot sitt slut

Kvällen igår var extremt rolig måste jag säga. Skrattade något så fruktansvärt mycket, även dansade. En hel del oanade saker hände, men det gjorde då inte kvällen sämre, snarare tvärtom. Jodu, snacka om att jag stortrivdes. Åkte hem någon gång vid halv tre och somnade väl halv fyra. Nu längtar jag till nästa helg. Någon mer? 

  
Mina braiga vänner som jag verkligen stormtrivs med.

Vaknade idag klockan elva väldigt trött, steg inte upp förens halv ett, då jag skulle åka på handboll. Kände mig extremt duktig som bara tänkte tanken på att kliva upp i sängen.. Handbollen var väl intressant, strömnäs höll på att förlora. Men lyckades vinna... Åkte hem sen och somnade med en gång på soffan, vaknade igen och åkte till farmor, där jag bara åt och sen fortsatte sova. Det är helt sjukt hur trött man kan vara. Snart är det dags för att sova igen, ska bara skriva klart här och svara på några mail, sen är det sängen som väntar. Förhoppningsvis vaknar jag pigg och glad imorron. Det skulle behövas. Speciellt med tanke på att min braiga vän Josse fyller 18 år.

Nåja, dags för sängen då.
Hoppas ni haft en lika bra helg som mig.
God natt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar!!! :)

2008-11-23 @ 22:51:09
Postat av: Anonym

elina!! upp med bilderna på pixbox. Var inte snål nu va? <3

2008-11-24 @ 23:04:42
Postat av: Elina

Jag vet faktiskt inte hur man gör, det är för nytt ;) haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback