En liten uppdatering

Det var ett tag sen jag skrev om mitt nya liv och jag tänkte att det kanske var dags för en liten uppdatering.
Kan säga att det för det mesta går bra. Det här med att se allt från den ljusa sidan kan faktiskt vara svårt ibland, men jag försöker så gott det går. Vissa dagar är det svårare än svårast, men ändå försöker jag tänka på allt positivt som finns. Det går faksitk lite lättare att andas då... 
Men när mindre bra besked dyker upp, vilka de kommer då och då, går det nästan inte
Slutsats: Det går för det mesta framåt.

Nåja, ska snart göra mig klar inför kvällens händelser. När jag vaknade imorse ville jag stanna kvar i sängen, men slet mig upp enbart för att det var lördag. Kände mig inte alls taggad på att göra något. Men när Tove sa att jag skulle komma till stan tog jag tag i mig själv och bestämde mig för att åka in. När jag dessutom hittade mig en vacker klänning till ikväll så började allting kännas en smula bättre. Så nu sitter jag här, något trött och ett huvud som värker en aning och väntar på att kvällen ska komma sig närmre så att jag kan börja göra mig klar. Vi åker mot sandra och Thoms ställe halv åtta.

Hoppas ni alla får en bra kväll
/Elina

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det var kul i går! Jag har ätit tacos på EFS, varit på föreställningen, pluggat och i kväll spelade jag tennis med Anders + Hanna (f.d. Strand) och Jonas. Så helgen har varit bra. Hoppas du hade trevligt i kväll! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback