En väldigt dålig helg för handboll

Jag måste ständigt påminna mig själv om min  nya livsstil. Men det kanske är bra, för då försöker jag i alla fall och jag tycker att jag lyckas ganska så bra :)

Hemma igen efter helgen. Har blivit många timmar i bilen och det tär minst sagt på kroppen. Blev match i Sundsvall på lördag kvällen. Gick väl inte bra direkt, förlust med fyra bollar. Jag förstår inte riktigt vad som händer med oss på borta matcherna. Domaren verkar inte heller tycka om oss speciellt mycket då vi åkte på utvisningar och straffar ungefär vid varje försvars tillfälle. Nää, det var verkligen ingen bra dag att spela handboll. Dessutom att åka så långt, enbart för att förlora.

Vi åkte i alla fall vidare mot Sollefteå senare på kvällen och där var det verkligen vinter. Hur mycket snö som helst och det skulle inte vara fel om den ville hälsa på här uppe också. Staden var ganska mysig, men en håla. Var ungefär lika mycket till håla som Älvsbyn är. Hotellet var väl inte heller det bästa, men det funkade att sova i. För jag sov för första gången på en vecka och det blev dessutom tio hela timmar. Det var skönt.

Igår spelade vi mot sollefteå. Gick väl helt åt skogen. Låg under med 9-2 ett tag. De 9 målen var väl 9 straffar skulle jag tro. Åh, alla domare borde säga upp sig. Drog dessutom på mig mitt andra gula kort i min karriär. Kanske inte världens smartaste, men jag orkade inte.

Förlust även igår…. Det känns som att det går bra för oss nu. Nej, nu laddar vi om inför derbyt.

 

Mitt namn står med i tidningen idag..

 

I övrigt så sitter jag på en inte allt för intressant Foto A lektion och försöker få tiden att gå, vilket jag inte lyckas med allt för bra. Känner mig dessutom inte på topp för tillfället. Min hals och mitt huvud värker och jag vill bara hem och sova..

 

Funderar över nyår, hur jag ska göra och hur det kommer bli. Jag vet att nyår alltid är grymt överskattat och därför vore det bäst att egentligen inte göra något. Typ sitta hemma med kompisar och invänta tolvslaget. Är faktiskt ganska så taggad på att åka på Livskraft i Umeå, men samtidigt är jag taggad på att vara hemma. Har ju faktiskt inte varit hemma på tre år. Samtidigt vill jag åka till Umeå. Mina vänner vill dock åka till uppsala, gör de det så åker jag inte med. Men åker de till Umeå är chansen mycket stor att det blir Livskraft även detta år.

Annars blir det nog Jäckvikk med de andra… hmm.

Nu blev jag grymt taggad på Livskraft…

 

Ikväll ska jag enbart det lugnt och plugga och se på fotbollsgalan. Ska försöka sova tidigt, det återstår dock att se hur jag lyckas med det.

Har en hel vecka kvar till helgen, känns inte jättebra. Längtar dock väldigt mycket redan nu.

På fredag ska jag och mamma på teater och sen ska jag på lagfest någonstans.

På lördag är det inflyttningsfest hos sandra och thom . Jag längtar goode så mycket. Tror att det kan bli roligt ;D

 

Nu är det dags att avsluta och försöka hitta min bildanalys-bild. Kommer inte bli det lättaste om man säger så.

 

Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback