Hade tänkt skriva något om mina knäppa drömmar....någon annan gång

Dagen blev rätt så bra ändå, trots sin kaotiska början. Hade tillslut ingen skola idag, så det blev att sitta med skoljobb hela dagen. Var klar där nångång vid halv tolv och då käkade jag med mina kära vänner. Sen vid två gick jag på stan med Sanna. Inhandlade ett armbågsskydd som förövrigt var helt fel. Behöver något annat...hm, jag behöver en ny armbåge. jag orkar inte vara skadad längre.

Nåja, match imorron. Ska förvisso bli roligt, men samtidigt har jag en grym prestatinsångest. Den skulle jag helst slippa faktiskt. Hade egentligen tänkt skriva en hel del här om mina stora drömmar i livet, som faktiskt kan vara lite smått knäppa. Men jag får vänta med min knäpphet och vandra vidare mot johnblund för ett tag. Känns som att det skulle behövas just nu.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag efterlyser en bild av Herbert ;)

Postat av: Kussegusse

ÅÅåh lägg upplite bilder dååååå muppo!

2008-11-28 @ 09:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback