Höga berg och djupa dalar

Det gör mig så ledsen att vissa människor inte kan stå för vad de säger. Att en människa kan göra en så besviken är för mig helt ofattbart. Samtidigt som man bara vill vara med en viss människa så vill man bara glömma, för besvikelsen är för stor. Jag är så fruktansvärt besviken, men samtidigt vill jag inte glömma...

Nåja, det var en rolig kväll igår. Många skratt, men även många panikartade stunder, speciellt de i början. Men allting löste sig tillslut och det blev bra. 
Ha egentligen inte så mycket att säga, annat än att tacka för en trevlig kväll och hoppas på att vi kan göra om det.

Idag ska jag på skyltsöndag och mest titta på folk och efteråt är det träning. Hm, derby snart och jag vet inte riktigt hur det känns, förhoppningsvis börjar det snart kännas bra. 
Aja, nu ska jag käka lite lunch och sen göra mig klar. Så som jag ser ut nu kan jag inte visa min bland folk. 

Ha en trevlig dag.  

Kommentarer
Postat av: Kusse

Det är regel på minst en bild per inlägg. FAKTISKT!

2008-12-01 @ 10:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback