Idag fyller faktiskt Josse 18 år ;)

Sitter här i ett alldeles snötäckt Böle. Har skottat x-antal omgångar idag och ändå är det som att snön inte vill försvinna från vår uppfart. Fast det är klart, jag vill ju ha snö på vintern så det är väl kanske det man får räkna med. Det har ju trots allt sin charm detta med att skotta..
Nåja, dagen har varit helt okej. Ganska trött om jag får säga det själv, fast ändå är det som att jag gått och varit pirrig över något som jag inte själv vet vad det är. Det är kanske det som gjort att jag övelevt den trötta dagen med att enbart somna på soffan EN gång. Bra gjort av mig tycker jag själv.

Vad jag egentligen hade tänkt skriva var ju om min supervän Josse som idag lämnade barnåldern och uppnådde en ålder av hela 18 år. Själv tror jag att jag är minst lika glad som henne att hon äntligen fyllt år. Det betyder faktiskt att hon slipper gå hem när vi andra går ut, mycket trevligt.
ETT MYCKET STORT GRATTIS PÅ DIN DAG JOSEFINA!!



Nu är det dags att försöka sova. Har ett prov att vänta imorron, måste få mig lite sömn.
God natt

Kommentarer
Postat av: Jay

tack snygging!

2008-11-25 @ 15:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback