Lyckad kväll

Den blev en bra och lång kväll igår.
Som jag trodde blev det en hel del skratt, så mycket att jag faktiskt började gråta också fick jag kramp i magen. Det var en riktigt härlig känsla..jag längtar tills nästa gång. Efter det stannade jag hos Clas och Per där Vickan också var. Kom hem vid ett och somnade väl ett tag efter det..

Nu ska jag snart på stan, får se hur länge jag orkar vara där. ska i alla fall orka så länge så att jag hittar mig något vackert att ha ikväll. sen ska jag hem och SOVA.

Hoppas ni får en bra dag.
Skriver kanske sen :)
//Elina

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hel Elina! =D Vad kul att du läser min blogg! Du är riktigt flitig själv ser jag :-) Ja, jag var och såg showen igår... Så du såg nog rätt. Lustigt, jag såg mig om men kände inte igen en själ från där jag satt. Fast jag vågade inte sitta och stirra mig runt omkring så länge heller. Nåväl. Tyckte du det var kul? Jag tyckte att det var bra fast jag garvade inte så mycket ändå. Hoppas du har en bra dag. Vad händer i kväll då eftersom du ska köpa nå't snyggt? Kram :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback