Nytt liv och ett MVG...jag blev glad

Tänka sig att mitt nya liv börjat bra... Vaknade dock dödstrött imorse, men lyckades jobba mig uppåt. Applåder till mig!!
Hade glömt nyckeln när jag kom till skolan, fixade mig dock plats och böcker. Matten gick över förväntan, NK:n fattade jag inte ett skit av, allt är i sin ordning, och Samhällsen gick fruktansvärt bra. Fick tillbaka min vemerapport om LVU. MVG. Hjälp vad glad jag blev, detta gjorde dagen hur bra som helst. Har dessutom sovmorgon imorron, vilket jag är extremt tacksam över. Istället för att vakna 05.15 får jag sova till 09.00, vilket är en mycket stor skillnad, känns underbart bra.

Har massor med läxa som jag borde ta tag i, men orken sviker mig för tillfället. Somnade på bussen hem och trodde att jag låg i min säng (konstigt, med tanke på att jag satt)
Men om jag skulle ta tag i alla läxor nu och sen vila så har jag det i alla fall gjort. Samtidigt känner jag mig själv och blir aldrig nöjd med hur mycket jag pluggar. Så det lär väl ändå bli att jag sitter tills träningen börjar och är död på träningen istället.

Nåja, om man skulle ta tummen ur och göra någon nytta. Börjar med svenskan kanske?

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till ditt MVG! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback