Snö utanför mitt fönster

Det finns snö utanför mitt fönster och det gjorde mig glad att kliva upp ur sängen imorse. Var ingen speciellt bra natt natten som var, massor med mardrömmar och uppvaknanden. Hoppas på en bättre i natt...

Annars har dagen varit helt okej. Handoll på idrotten, kanske inte det roligaste. Fick mitt nya matchställ ikväll på träningen. Åker till Sundsvall på lördag, längtar faktiskt på att få komma bort, sova på hotell och spela handboll. Ska bli riktigt skönt.

Imorron ska jag nog bara ta det lugnt och umgås och se Idol. jag är ju som sagt många gånger kär i Kevin..Tyvärr är jag inte den enda.

Nu hade jag tänkt sova, om jag vågar det med tanke på de senaste nätterna.
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback