Tankar en kväll

Vissa saker skulle jag bara vilja ändra på i mitt liv, andra vill jag ha kvar. Det jag mest nu skulle vilja ändra på är min inställning till vissa saker. Bland annat klassen. Visst är den helt okej, men inte alls så som jag hade velat att den skulle vara. Jag skulle vilja att den var precis som den jag hade förr.  Jag skulle önska att min inställning till dessa lite smått underbara människor förändrades. Det skulle bli så mycket bättre då alltihop.

Jag skulle också vilja hitta tillbaka, på nåt sätt vill jag det. Ena sidan säger att jag vill göra det, andra säger att jag inte vill det. Visst är jag glad och så.. Men vissa gånger i livet kommer man till vissa vägskäl där man måste välja och vid dessa vägskäl är jag inte alls lycklig längre. Just den tiden när jag måste välja är den jobbigaste. Sen när man valt vet man om man valt rätt. Har man gjort det blir man lycklig. Nåja, kanske borde man välja rätt direkt...

Dagen har verkligen varit bland de sämsta i världen. Jag hoppas på en bättre imorron. Jag känner mig bara helt tom. En kram skulle verkligen inte sitta fel.  För några månader sen trodde jag inte heller att jag skulle sitta här och vara så otroligt beroende av sällskap att jag nästan ger upp innan klockan ens ringt på morronen. Mest av allt skulle jag just nu vilja känna mig omtyckt och behövd av någon. Jag behöver något att se framemot för att orka vakna på morron..

Nåja, dags att sluta klaga och dra sig mot tvn, se på en film och klura lite på Josseposses present ;)
Ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback