Som en vandrande zombie

Josseposse var modell till mig idag. Blev många fina bilder på fina Josefina. Haha. Nämen, jag hade i alla fall roligt och min lärare verkar tycka om vad jag lyckats med. Hm..bara detta med att välja ut EN bild av 110 att redigera och skriva ut. Men jag funderar faktiskt på att klippa ihop nio bilder som speglar Josse, blir nog lite lättare att välja då.

Fick läxförbud idag av min mentor på grund av all stress jag för tillfället finner mig med. På ett sätt känns det skönt, på alla andra sätt känns det hemskt. Det liksom kliar i mina fingrar och huvudet värker - Jag måste tydligen plugga för att känna mig lugn. Just nu känns det som att jag slösar på dyrbar tid. Men, lovat är lovat och jag har tänkt hålla mig till reglerna idag.

Nåja, dags att bege sig mot sängen. Kanske får man sova några extra timmar i natt. Det skulle i alla fall vara väldigt uppskattat från min sida. Imorron är det träning.

God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback