Kalas hos Frida ;)

Vaknade för ett tag sen, har pluggat nu en timma eller nåt sånt. Fars dag idag, har käkat tårta med familjen och jag som lovade mig själv att inte göra det. Nåja, gjort är gjort. Nu blir det träning ikväll även fast jag är sjuk.

Kvällen igår var mycket trevlig. Lekar och singstar präglade denna afton. Jag som trodde att jag var helt okej på att leka lekar hade nog väldigt fel då jag varken vann tippsrundan eller tävlingarna. Kanske inte så förvånande, med tanke på hur mycket jag skrattade och hur nervös jag var innan. Jag fick gå med i två tävlingar. Den första skulle jag käka upp fem mariekex och sen vissla och det gick väl sådär. Tog dock ikapp väldigt mycket och höll på att vinna, men micke lyckades faktiskt vissla före mig. Typiskt. Fast det kanske var bra att han vann, jag hade ju trots allt gissat på han som segrare. hehe. Nästa tävling skulle jag pricka rätt och jag kan ju säga att jag prickade inte alls. haha.
sen sjöng vi massa singstar hela tiden och mitt lag vann tillslut finalen, så en tävling fick jag i alla fall vinna. När klockan började närma sig halv tolv åkte vi hem. Då hade väldigt många redan åkt, vilket vi aldrig märkt då vi var allt för inne på vårat singstar sjungande. hehe.
Nu kommer bilder från kvällen, titta och njut ;)

   
    
  
 

Intresserad av mer bilder? Synd, för jag vet inte om jag orkar ladda upp dem på pixbox, men om ni har tur så orkar jag och då kan ni kika här: http://www.pixbox.se/usr_show_id18677_page0_order1.html




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback