Underbara vinter

Vinter, underbara vinter. Har jag någon gång sagt att jag verkligen älskar vintern? Jo, jag tror faktiskt att jag sagt det många gånger, men det tål att sägas flera gånger. För vintern är så underbar något bara kan bli. Snö, skoter, vänner och pulka, kan det bli bättre?
Jag har hur som helst varit ute och åkt skoter idag. Det var extremt roligt. Minus 17 grader, skoterhjälm, tjocka, varma kläder och ett stort leende. Inte att glömmas var även vår bobb och madrass som vi gick upp för en LÅNG backe flera gånger med. JAG ÄLSKAR DET!!
Just nu är jag sådär rödrosig om kinderna som man är när man just kommit in. Åh, jag älskar vintern...ifall att det var någon som hade glömt det :P

Nu hoppas jag att min huvudvärk och mitt illamåeende ska försvinna så att jag kan ha roligt ikväll.
Vi vann igår föresten, en mycket vacker bild går att beskåda i dagens PT.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback