Utmanad av Lisa

Reglerna lyder:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag spelar handboll (förvånad?)
2. Jag kan absolut inte ha svarta sockar på mig, får ont i fötterna
3. Är rädd för polisen
4. Är extremt klantig
5. Har varit på äventyr i Göteborg ett år
6. Har vunnit SM-guld
7. Älskar att resa

Jag utmanar Linnéa, SandraBoVickan, Emma, och Sanna


Kommentarer
Postat av: Bo

Ja men så trevligt att jag är utmanad då fick jag mig nå å göra en liten stund =)

Postat av: Bo

Okej det en liten stund har blivit en lång stund...är inte klar ännu...

2008-11-06 @ 01:11:37
URL: http://boue.blogg.se/
Postat av: Bo

Nu blev jag äntligen klar me det där så nu blir det till att försöka sova... :P

2008-11-06 @ 02:37:04
URL: http://boue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback