You Are Not Alone

Det är helt sinnessjukt hur fort denna veckan har gått. Helt plötsligt så var det fredag igen - Jag blev glad. Hade sovmorgon till halv ett igår, det behövdes kan jag säga. Har dock haft lite svårt att planera min helg. Hade grymt mycket att göra idag, men då jag kände att jag inte skulle orka avbokade jag en stor del och nu har jag inte allt för mycket att göra. Har dock pluggat hela förmiddagen och ska snart ut och gå och lyssna på musik.

None


Igår umgicks jag med Cilla och det var riktigt trevligt. Vi gjorde inte allt för mycket. Hyrde en helt underbar film. Grät som ett litet barn, fy tusan vad bra den var. Ikväll ska jag på kalas hos Frida. Inget drickande för min del, bilen blir min vän idag. Hm, känns bra i alla fall. Skulle nog inte orka med det ikväll. Jag känner mig inte på topp. När jag vaknade idag ville jag ha snö, till min stora fasa var gräset gult. Ingen snö. Blää.

Jag är grymt sugen på en resa ner till huvudstaden snart. Har kollat och lite sånt. Har sjukt mycket att göra alla helger som kommer, men om fem veckor är jag ledig tror jag och då är det helgen innan julafton. Hur går det till? Hm, ve tinte riktigt. I och för sig så skulle jag kunna boka en resa lucia helgen, men jag vill se Josse vara lucia. Så det går inte. Åh, jag hatar sånt. Men snart ska jag väl förhoppningsvis vara på väg ner.
Och snart kommer förhoppningsvis en bild på mitt nya hår så att min kusinvitamin kan få se vad jag har ställt till med.

Nu åter till läxorna.

Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback