Does Anybody Hear Her

Does Anybody Hear Her - Casting Crowns

Helgen har varit bra. riktigt bra.
Slappar kväll hos josse med barnprogram på fredagkvällen. barnprogram är bra, för man blir glad. Men inte när de skippar pussen för att det blir för barnförbjudet. Det sög lite faktiskt.
Sen lyssnade vi på lite musik och pratade lite. Mycket trevligt. Jag älskar att göra så lite som möjligt, speciellt när jag inte orkar nåt. 
Klockan tolv drog jag mig hemåt.

Volleyboll igår på dagen. Var trevligt, fast jag trodde det skulle vara roligare. Menmen, det var väl trevligt. Jag var äldst, hade väl inte riktigt förväntat mig det. Alla andra var födda 91 och neråt. Josse, hannah och erica var ju också med, men jag är äldst av oss.
Kvällen bjöd på lite olika bravader. Det var otroligt trevligt. Var längesen jag kunde njuta så mycket av en kväll. Tack för det alla underbarinigar som gjorde den så bra. Känns bra att jag också tog tag i mig själv och pratade med en speciell person. Jag somnade nog halv fyra tror jag. Vaknade klockan tio idag, gick inte sova längre. Men jag ska väl vara tacksam att jag lyckades sova ett litet tag i alla fall. Det är uppskattat. Årets första snö kom. Jag älskar det.

Dagen har bjutit på så lite som möjligt. Känner mig riktigt sliten idag faktiskt. Känns som att jag har varit med i något slags krig eller nåt. har ont i hela kroppen, mest skallen.
Har försökt plugga ett tag, sen somnade jag i soffan medan jag såg tv med mamma. Blev väl en tupplur på två timmar, det var riktigt skönt.
Gick sen över till Tove för att fota till foto A uppgiften. Gick väl sådär.
Har pratat med underbara Emelie ett tag nu ikväll. Fy vad jag saknar henne så det gör ont. jag tycker att hon ska komma hem nu på en gång.
Är trött som en tok. Ska ta mig en dusch och sen lägga mig och läsa tror jag.

Igår var det fyra veckor sen Hanna försvann. Det är så konstigt allt.
Imorron är det den 6 oktober. En månad sen.
Saknaden är enormt stor och jag antar att det kommer vara så
så länge man lever.
Att minnas gör så ont, men samtidigt är jag tacksam över allt man fått.
Alla minnen jag har kvar är bevarade långt inom mig så att jag aldrig ska glömma dem.
Hanna, det spelar ingen roll hur längesen det kommer vara.
Jag glömmer dig ändå inte.

/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback