Ge mig muskler

Har egentligen inte tid att sitta här, har en hög med läxor, en film som måste ses till skolan och en säng som måste sovas i. Fast egentligen orkar jag ingenting. Inte ens sova.

Vaknade med känslan av att bara vilja somna om idag. Verkligen sugig dag. Jag upptäckte också till min fasa att det endast var tisdag, tre dagar till att vakna. Ååh, så vidrigt.
Fick värdens hjärtklappning innan träningen idag också. Var tvungen att gå och vila i sängen ett tag innan jag åkte. gick inte om helt, men det blev bättre. Bättre är att armbågen höll hela träningen. Nu sitter jag här och känner härtat slå..så som det inte borde. Jag förstår inte varför det blivit så knäppt.

Jag tror att det är dags att göra något åt saken, som att plugga exempelvis.
God pluggnatt säger jag då.
Hoppas er natt blir bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback